02168496000

شعبه شاد آباد ( مرکزی )

02136871082

شعبه خیام

سرتیفیکیت ها و آزمایشات شرکت پیمتاش

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp
Print

شرکت پیمتاش ترکیه از بزرگترین پیشگامان عرصه ی تولید لوله و اتصالات پلاستیکی در آسیا محسوب میگردد. این شرکت که در شهر استانبول ترکیه واقع گردیده ، با حدود نیم قرن تجربه در زمینه تولید محصولات UPVC ، PVC ، پلی اتیلن و … امروزه به جایگاهی رسیده که محصولات خود را به بیش از ۱۰۰ کشور مطرح در دنیا صادر می نماید. که کشور ایران نیز در شمار این کشورهای واردکننده ی محصولات با کیفیت پیمتاش قراردارد. عمده فعالیت نمایندگی پیمتاش ترکیه به ارتقا و بروزرسانی سیستم های لوله کشی و تجهیزات مورد استفاده در استخرها و مجموعه های آبی معطوف می شود؛ مانند تولید انواع لوله و اتصالات مثل بوشن ، شیر ، مغزی و یا انواع پمپ ها و فیلتر ها و مبدل ها.

گروه بازرگانی صنعت پایتخت از سال  ۱۳۸۸ فعالیت خود را در ضمیمه واردات انواع لوله و اتصالات  آغاز نموده است و اکنون با توجه به گذشت یک دهه از فعالیت خود اقدام به واردات لوله و اتصالات upvcpn16 از کمپانی ترکیه‌ای پیمتاش به عنوان عامل پخش و نمایندگی این شرکت در ایران و نیز شرکت اطلس پول ترکیه تولید‌کننده انواع تجهیزات استخر در ایران نموده است.

pimtas-2

[۳d-flip-book mode="fullscreen" id="6066" ][/3d-flip-book]

اینجا متوقف نشو

بیشتر برای شما

آزمایش ها و تست ها

سرتیفیکیت ها و آزمایشات شرکت پلیمر توس

شرکت پلیمرتوس معتبرترین تولید کننده لوله و اتصالات U-PVC شرق ایران می باشد که از سال ۱۳۷۴ محصولات متنوع خود در بخشهای ساختمانی، آبرسانی، فاضلابی